موسسه بین المللی پژوهشی پیشگامان فناوران جاوید ایرانیان

اعزام دانشجو به استرالیا
Previous slide
Next slide

همه چیز در مورد دانشگاه پکن

دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن (پکینگ) یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراسر چین شهرت دارد. این دانشگاه در سال 1898 تاسیس شده و از بسابقه ترین دانشگاه های مدرن چین به شماره می رود.
در حال حاضر پنج بخش از جمله بخش علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، اطلاع رسانی و مهندسی و علوم پزشکی، 42 دانشکده، 216 مرکز پژوهشگاه و 18 بیمارستان زیر نظر این دانشگاه قرار دارد.

رشته های علمی این دانشگاه شامل زبان چینی، زبان های غربی، تاریخ، فیزیک و زیست شناسی در سراسر چین است که معروفیت زیادی دارد. می کنند. دانشگاه پکن بسیاری از دانشجویان خارجی را به خود جلب کرده است.

کتابخانه این دانشگاه بزرگ ترین کتابخانه دانشگاهی آسیا به حساب می آید که بیش از شش میلیون و 290 هزار جلد کتاب در آن قرار دارد.

شرط ورود به دانشگاه پکن (پکینگ)

دانشجویان برای ورود به دانشگاه پکن باید امتحان ورودی بدهند که این امتحان شامل زبان چینی می باشد و فقط دانشجویانی که در این امتحان قبول شوند می توانند وارد دانشگاه پکن شوند در غیر اینصورت باید در کالجهای بین المللی زبان پکن در رشته ی زبان چینی برای یک یا دو ترم مشغول به تحصیل شوند .

برای رشته ی زبان داوطلبان خارجی مایل به تحصیل در این رشته باید در امتحان بین الملی زبان چینی شرکت کنند. اگر نمره انها 3 باشد می توانند وارد سال اول ترم اول – اگر نمره ی 5 گرفتند می توانند سال اول ترم دوم و اگر نمره ی آنها 6 شود میتوانند سال دوم ترم اول شرکت کنند .

ادامه مطالب

 

عکس دانشگاه پکن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا